środa, 4 lipca 2012

Beginning

Bardzo długo zbierałam się do założenia tego bloga. Zawsze chciałam podzielić się z kimś moimi wypocinami z zeszytu, ale jakoś zawsze stwierdzałam, że to nie ma sensu. Jednak przecież zawsze warto spróbować, nie? Jak nie wyjdzie to trudno, jak wyjdzie, to jeszcze lepiej. Gdy zaczynałam pisać to opowiadanie, opierałam się na własnych doświadczeniach, więc główną bohaterką jest Angelika, jednak każda z Was może się z nią utożsamić i czuć się jak główna bohaterka. Jestem w pełni świadoma, że daleko mi do innych blogerek i patrząc na inne opowiadania, moje jest gdzieś na szarym końcu, jednak nie jestem jakoś specjalnie uzdolniona w tę stronę, ale mimo to pisanie sprawia mi przyjemność i chcę się nią z Wami podzielić. Dziękuję już teraz za wszystkie wejścia, komentarze i mam nadzieję, że się spodoba.
Pierwszy, wprowadzający rozdział dodam niedługo. xx

Na moim twitterze @missing_dream zawsze będą informacje o nowym rozdziale i newsach.
Dlatego zapraszam serdecznie.

2 komentarze: